Тест
Варіант 1
Рівень 1
1.
Укажіть століття, яке
увійшло в історію людства як доба Просвітництва:
а) ХVІ ст.; б) ХVІІ ст.; в) ХVІІІ ст.; г) ХІХ ст.
2.
Укажіть, хто з цих
авторів не жив у добу Просвітництва:
а) Д. Дефо; б) Д. Дідро; в) Ж.-Ж. Руссо; г) Ч. Діккенс.
3.
Укажіть твір, написаний
Ґете у період участі у рухові «Буря і натиск», який зробив ім’я автора відомим у
Європі:
а) «Прометей»; б) «Герман і Доротея»; в) «Страждання юного Вертера»; г) «Фауст».
4.
Укажіть головну проблему
трагедії «Фауст»:
а) людина в її ставленні
до суспільства; б) проблема життя і смерті; в) людина та її призначення на землі; г) проблема кохання.
Рівень 2
5.
Укажіть, яку мету переслідує
Мефістофель:
а) спокусити Фауста,
щоб довести недосконалість людини; б) зробити
Фауста молодим і гарним, улюбленцем жінок;
в) зробити з Фауста геніального, шанованого в усьому світі вченого; г) зробити Фауста найбагатшою людиною в місті.
6.
Укажіть, які слова
мав сказати Фауст на знак повного задоволення життям:
а) «Людина — вінець
творіння»; б) «Спинися, мить, прекрасна
ти!»; в) «Майбутнє прекрасне»; г) «От тепер можна і помирати!»
7.
Укажіть, чого Фауст
прагне найбільше в житті:
а) багатства; б) кохання;
в) нових знань, істини; г) влади.
Рівень 3
8.
Укажіть жанр твору
Ф. Шиллера «Вільгельм Телль»:
а) комедія; б) трагедія; в) драма;
г) повість.
9.
Укажіть, як Мефістофель
називає людину:
а) «довершений витвір»; б) «окраса Всесвіту»; в) «смішний божок землі»; г) «тварина із тварин».
10. Укажіть відповідність між сценами І частини
«Фауста» та їх символічним змістом.
1) «Відьмина кухня»;
2) сцени з Маргаритою;
3) «Вальпуржина ніч»;
4) «Авербахів склеп»;
а) випробування Фауста розвагами;
б) випробування Фауста вином;
в) намагання спокусити Фауста молодістю;
г) випробування Фауста коханням.
Рівень 4
11. Укажіть пропущене в реченні слово.
Біблія нового часу, яка пояснювала все життя
з позицій Розуму і налічувала 28 томів,— це…
12. Якими рисами народного епічного героя і
звичайної людини наділив Ф. Шиллер Вільгельма Телля?
Варіант 2
Рівень 1
1.
Укажіть, хто такі просвітники:
а) університетські
викладачі; б) ті, хто видавав і друкував
книги; в) освічені люди, які поставили собі
за мету навчити грамоти простий народ; г)
письменники, філософи, учені, які стверджували, що людина — досконала істота, здатна
сама будувати життя і суспільство.
2.
Укажіть, твори якого
жанру вперше з’являються в добу Просвітництва:
а) історичні романи; б) енциклопедії; в) драми;
г) хроніки.
3.
Укажіть, до якого творчого
угрупування належав у молоді роки Й. Ґете:
а) акмеїстів; б) символістів; в) дадаїстів; г) штюрмерів.
4.
Укажіть, як Мефістофель
називає людину:
а) «смішний божок землі»; б) «окраса Всесвіту»; в) «довершений витвір Бога»; г) «намісник Бога на землі».
Рівень 2
5.
Укажіть причину розлучення
Фауста і Маргарити:
а) вони розлюбили один
одного; б) рідні Маргарити проти їх стосунків; в) Фауст кидає Маргариту; г) хочуть уникнути поголосу.
6.
Укажіть, хто з персонажів
«Фауста» проголошує: «Я свідок лиш мізерності людської… Погано він живе! Не треба
було б йому давать і крихти світла з неба. Тим розумом владає він, щоб жити, як
тварина із тварин»:
а) Фауст; б) Архангел; в) Бог;
г) Мефістофель.
7.
Укажіть, чому Мефістофель
не має влади над Маргаритою:
а) вона відьма; б) вона невинна, щира; в) вона не вірить у нечисту силу; г) вона щиро кохає.
Рівень 3
8.
Укажіть, коли відбуваються
події, описані у драмі Ф. Шиллера «Вільгельм Телль»:
а) наприкінці ХІІ ст.;
б) наприкінці ХVІ ст.; в) на початку
ХІV ст.; г) у ХVІІ ст.
9.
Позначте основні ідеї
Просвітництва:
а) культ розуму, науки;
б) віра у творчі можливості людини, в її здатність перебудувати світ на розумних
засадах; в) виховання високоморальної, гармонійної
людини за законами розуму; г) культ не високоморальної,
а сильної людини; д) прославлення монархізму
та релігії; е) проголошення цінності людини
незалежно від її походження, утвердження рівності всіх людей.
10. Установіть відповідність між іменами письменників
та їх творами:
1) Й. Ґете;
2) Ф. Шиллер.
а) «Розбійники»;
б) «Іфігенія в Тавриді»;
в) «Страждання юного Вертера»;
г) «Марія Стюарт»;
д) «Прометей»;
е) «Орлеанська діва».
Рівень 4
11. Укажіть пропущене в реченні слово.
Й. Ґете стверджував:
«Що б не було, життя все-таки …».
12. Розкрийте ставлення цісарського намісника
Геслера до швейцарського народу, яке виявляється в сцені стрільби з лука (за твором
Ф. Шиллера «Вільгельм Телль»).
Немає коментарів:
Дописати коментар