2016-03-17

Поетичне бачення світу

Тест
Варіант 1
Рівень 1
1.     Автором хоку є…
а) Мацуо Басьо;     б) Р. Бернс;     в) Дж. Родарі.
2.     Любов до Батьківщини – основна думка вірша…
а) «Листівки з видами міст»;     б) «Нічна пісня мандрівника»;     в) «Моє серце в верховині».
3.     Дума у вірші «Моє серце в верховині» порівнюється з…
а) соколом;     б) орлом;     в) яструбом.
Рівень 2
4.     Обов’язкова складова хоку – це…
а) історичні образи;     б) образи природи;     в) образи батьківщини.
5.     Джанні Родарі за професією був…
а) юристом;     б) медиком;     в) вчителем.
6.     Установіть відповідність між авторами та їх творами.
А.   Джанні Родарі                    1.   «Старий ставок …»
Б.   Роберт Бернс                      2.   «Листівки з видами міст»
В.   Мацуо Басьо                       3.   «Моє серце в верховині»
Рівень 3
7.     З якого твору наведені рядки і хто його автор? Схарактеризуйте настрій твору.
Не вірю я чужим речам,
А вірю я своїм очам.
Дозвольте, сеньйори, самому розглянуться
На всі ті міста – у натурі, без глянцю.
8.     Визначте жанр вірша, його автора. Зробіть аналіз: що ви бачите, які почуття викликають ці рядки.
У сумних думках
Я зійшов на гору: ах! –
Шипшина цвіте!
9.     Визначте ідею вірша «Листівки з видами міст».
Рівень 4
10.                       Намалюйте словесну ілюстрацію до вірша «Моє серце в верховині».

Варіант 2
Рівень 1
1.     Автор вірша «Моє серце в верховині…» - це…
а) Мацуо Басьо;     б) Р. Бернс;     в)  Дж. Родарі.
2.     Характерна риса творів Джанні Родарі – це…
а) соціальна спрямованість;     б) фольклорна основа;     в) філософська спрямованість.
3.     Чи правильним є твердження «Характерними ознаками віршованої мови є рима та ритм»?
а) так;     б) ні.
Рівень 2
4.     Ліричний герой – це…
а) автор ліричного твору;     б) поетичне «я» автора в ліричному творі;     в) персонаж поеми.
5.     Спеціальний набір слів для кожної пори року в хоку називається…
а) сигнальні слова;     б) природні слова;     в) сезонні слова.
6.     Установіть відповідність між письменниками та країнами, у яких вони жили.
А.   Мацуо Басьо                      1.   Шотландія
Б.   Джанні Родарі                   2.   Італія
В.   Роберт Бернс                     3.   Японія
Рівень 3
7.     З якого твору наведені рядки і хто його автор? Схарактеризуйте настрій вірша.
Будь здорова, верховино, любий рідний край,
Честі й слави батьківщино, вольності розмай!
8.     Дайте визначення поняття «хоку». Визначте жанр вірша, його автора. Зробіть аналіз.
Росинки: крап-крап.
Може, спробувати ними
Змити бруд зі світу?!
9.     Продовжити речення:
«Поетом народним і великим» назвав Роберта Бернса…
Рівень 4
10.                       Намалюйте словесну ілюстрацію до вірша «Листівки з видами міст».

Немає коментарів:

Дописати коментар